DATA EFECTUĂRII: 12 FEBRUARIE 2024

Termeni de utilizare: Programul Trimite unui Prieten

1. Bine ai venit

    1. Această pagină stabilește termenii și condițiile care se aplică Programului de Recomandare TransferGo („Programul de Recomandare“).
    2. Programul de recomandare este sponsorizat, promovat și administrat de TransferGo Ltd („TransferGo”, „noi”). Operăm un serviciu care vă permite să transferați bani și să efectuați plăți în valută străină la nivel internațional prin intermediul site-ului nostru, transfergo.com, și aplicația noastră (denumită „Serviciul”).
    3. Prin trimiterea unei recomandări către un prieten („Utilizatorul Recomandat”) către noi, așa cum este descris mai jos, veți fi considerat că ați acceptat acești termeni și condiții („Termenii Programului”). Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni ai Programului și asigurați-vă că îi înțelegeți și sunteți de acord cu ei înainte de a recomanda pe cineva către noi.
    4. Programul de recomandare este nul acolo unde este interzis de lege.

 

2. Cum să participi la Programul de Recomandare

    1. Pentru a participa la Programul de Recomandare, trebuie să recomandați Serviciul nostru unei persoane și să faceți oricare dintre următoarele:
  • oferiți-le codul dvs. de invitație; sau
  • trimite-le linkul tău de invitație; sau
  • spuneți-ne să le trimitem un e-mail introductiv prin intermediul Serviciului nostru, trimițându-ne adresa lor de e-mail folosind funcționalitatea de pe pagina ‘Invită’ a Serviciului nostru
    1. Această persoană („Utilizatorul Recomandat“) trebuie să se înregistreze la noi, să își creeze un Cont și să identifice faptul că tu i-ai recomandat Serviciul nostru, făcând una dintre următoarele:
      1. 2.2.1.citând codul tău de invitație; sau
      2. 2.2.2.urmând linkul dvs. de invitație; sau
      3. 2.2.3.urmând linkul conținut în e-mailul introductiv trimis prin intermediul Serviciului nostru
    2. Vă vom oferi acces la codul dvs. unic de invitație și la linkul de invitație atunci când vă autentificați în contul dvs. și accesați secțiunea de Trimitere pe serviciul nostru. (Dacă ați fost de acord să primiți comunicări prin e-mail de la noi, vom trimite, de asemenea, codul dvs. de invitație la adresa de e-mail pe care ne-ați dat-o atunci când v-ați configurat contul. Puteți verifica și modifica adresa de e-mail stocată în secțiunea Setări a contului dvs. TransferGo.)
    3. Utilizatorul recomandat trebuie să transfere suma specifică menționată în aplicație sau/și pe web pentru a vă califica pentru recompensă (‘Transferul Calificat’). Această sumă poate fi trimisă printr-unul sau mai multe Transferuri Calificate, atâta timp cât acestea sunt în termen de 6 luni de la recomandare.
    4. Transferurile calificate trebuie să fie internaționale și de la o monedă la alta. Transferurile în aceeași monedă – de exemplu, de la EUR la EUR – nu sunt considerate transferuri calificate.
    1. De asemenea, ne puteți cere să trimitem emailuri introductive în numele dvs. în cadrul secțiunii de Recomandări a Serviciului nostru.
    2. Prin faptul că ne spuneți să le trimitem un e-mail (și/sau alte metode de comunicare), confirmați că aveți consimțământul expres al destinatarului pentru ca noi să păstrăm detaliile lor de contact și să le folosim pentru Programul de Recomandare.
    3. Este responsabilitatea ta să obții consimțământul Utilizatorului Recomandat pentru a le trimite codul de invitație sau linkul de invitație la Serviciul nostru.
    4. Odată ce Utilizatorul Recomandat a finalizat Transferul (urile) Calificativ(e), s-ar putea să fiți eligibil să revendicați o recompensă în numerar în suma stabilită în clauza 3 (denumită “Bonus“). Un Transfer Calificativ este considerat finalizat când:
  • Utilizatorul recomandat a inițiat transferul, ne-a plătit suma relevantă care urmează a fi transferată împreună cu taxele noastre; și
  • contul bancar al destinatarului a fost creditat cu suma trimisă de Utilizatorul Recomandat folosind Serviciul nostru (sub rezerva oricăror taxe și comisioane suplimentare, așa cum sunt stabilite în Termenii și Condițiile noastre https://www.transfergo.com/terms-and-conditions) și nu a fost respins sau rambursat înapoi în contul nostru.
    1. 2.10.În conformitate cu paragrafele 2.12, 2.13, 2.14 și 5, îți vom spune că poți solicita Bonusul actualizând secțiunea de Trimitere pe Serviciul nostru în termen de 5 zile lucrătoare de la finalizarea Transferului(ilor) Calificativ(e) de către Utilizatorul Recomandat.
    2. 2.11.Dacă Utilizatorul Recomandat folosește un link de invitație în locul codului de invitație atunci când își creează Contul, acesta trebuie să aibă cookie-urile activate în browserul său, astfel încât să îl putem identifica ca fiind recomandat către Serviciul nostru de către dumneavoastră, și pentru ca dumneavoastră să fiți eligibil să primiți un Bonus.
    3. 2.12.Înainte de a putea revendica Bonusul, este posibil să avem nevoie de mai multe informații de la tine și de la Utilizatorul Recomandat. Putem:
  • vă vom solicita atât dumneavoastră, cât și Utilizatorului Recomandat să vă confirmați identitățile furnizând orice detalii sau documente pe care le-am putea solicita în mod rezonabil (după caz);
  • luați orice măsuri rezonabile pentru a verifica orice informații sau documente furnizate de dvs. sau de Utilizatorul Recomandat pentru identificarea electronică, cum ar fi accesarea bazelor de date guvernamentale și private și a agențiilor de referință credit.
    1. 2.13.TransferGo își rezervă dreptul de a nu plăti Bonusul în următoarele cazuri:
  • dacă nu putem verifica identitatea dumneavoastră sau a Utilizatorului Recomandat sau orice informații și documentație suplimentare în conformitate cu clauza 2.8;
  • Dacă suspectăm în mod rezonabil că Contul a fost creat fraudulos de către Utilizatorul Recomandat, sau că Contul Utilizatorului Recomandat încalcă într-un fel Termenii și Condițiile noastre (https://www.transfergo.com/terms-and-conditions);
  • dacă Utilizatorul Recomandat efectuează Transferul (urile) Calificat(e) folosind furnizorii de servicii financiare pe care i-am plasat pe lista noastră de interdicții după ce am detectat modele de abuz cu acești furnizori (de exemplu Revolut, Monese, ApplePay, Google Pay, N26 și alții).
  • dacă Utilizatorul Recomandat îți trimite bani, sau lui însuși
  • dacă expeditorul și destinatarul unei tranzacții folosind codul sau linkul de cupon al Programului de Recomandare sunt aceeași persoană, indiferent dacă a) numele de pe contul lor bancar, cardul de debit, cardul de credit, cardul preplătit sau ID este diferit sau b) adresa lor de facturare este diferită
  • dacă numele de pe cardul bancar sau cont nu este al tău, sau dacă nu se potrivește cu numele de pe contul tău TransferGo. Dacă numele nu se potrivesc, ne rezervăm dreptul de a nu plăti recompensa
  • dacă ați încălcat orice prevedere din acești Termeni ai Programului sau din Termenii și Condițiile noastre;
  • dacă am întrerupt Programul de Recomandare și Transferul (urile) Calificat(e) au fost finalizate după data la care Programul de Recomandare a fost întrerupt;
  • dacă legea în vigoare ne interzice să vă plătim Bonusul; sau
  • dacă Bonusul tău a expirat în conformitate cu paragraful 4.2
  • dacă tu sau Utilizatorul tău Recomandat aveți mai multe conturi TransferGo;
  • dacă Bonusul a fost revendicat pe același cont de către mai mulți utilizatori
  • dacă suspectăm că Utilizatorul Recomandat nu are intenția reală de a folosi serviciul nostru și l-a folosit o singură dată doar pentru a obține un Bonus
  • când ne cereți să plătim Bonusul într-un cont care nu este contul dvs. bancar personal
  • când ne cereți să plătim Bonusul într-un cont dintr-o țară pe care nu o susținem
  • alte cazuri care încalcă Termenii Programului de Recomandare dacă Utilizatorul Recomandat nu furnizează codul lor unic atunci când își creează contul TransferGo sau comandă un transfer, recompensa este atribuită primului recomandator din codul recomandatorului pe care îl folosesc. Nu suntem în măsură să reatribuim Bonusuri.
    1. 2.14.Odată ce ați recomandat un utilizator la TransferGo, acea persoană nu vă poate recomanda înapoi la TransferGo.
    2. 2.15.Nu trebuie să utilizați servicii de plată-per-click sau alte servicii de generare a lead-urilor plătite sau automate pentru a participa la Programul de Recomandare. S-ar putea să nu puteți revendica Bonusul dacă suspectăm în mod rezonabil că ați utilizat astfel de servicii pentru a invita Utilizatori Recomandați la Serviciul nostru, iar noi de asemenea putem lua orice altă acțiune pe care o considerăm rezonabil de potrivită, inclusiv retragerea imediată, temporară sau permanentă a dreptului dvs. de a utiliza Serviciul nostru sau închiderea Contului dvs.
    3. 2.16.Dacă utilizatorii dvs. recomandați încalcă în mod repetat regulile noastre, atunci nu veți primi Bonusul și veți fi blocat de la programul de recomandare.
    4. 2.17.Dacă suspectăm că ați invitat persoane care comit fraude, ne rezervăm dreptul de a vă închide profilul TransferGo imediat.
    5. 2.18.Avem dreptul să suspendăm o cerere dacă sistemele noastre detectează că un Prieten și un Avocat ar putea fi aceeași persoană.
    6. 2.19.Decizia TransferGo în toate aspectele este finală și obligatorie, și nu se va intra în corespondență sau discuții.

 

3. Suma bonusului

    1. Toate programele de recomandare a unui prieten, bonusurile și moneda sunt determinate de mai mulți factori și pot diferi pentru diferiți utilizatori.
    2. Puteți revendica Bonusul în orice monedă legală utilizată în Țările Noastre Suportate (așa cum este definit în T&C). Vom converti suma relevantă a Bonusului în moneda selectată la rata afișată pe Serviciu în ziua și la ora la care vă plătim Bonusul. Aceste rate pot fluctua de la un moment la altul în conformitate cu fluctuațiile de pe piețele internaționale de schimb valutar.
    3. Suma bonusurilor variază în funcție de o serie de factori. Aceste sume sunt întotdeauna menționate în secțiunea de Recomandări a Serviciului. Cei care sunt invitați pot fi, de asemenea, recompensați cu reduceri, bonusuri în bani sau sume variabile. Suntem întotdeauna în căutarea celor mai bune soluții pentru clienții noștri, așa că ne rezervăm dreptul de a schimba tipul și suma recompensei în orice moment.

 

4. Revendicarea bonusului tău

    1. Odată ce Bonusul tău este disponibil, îl poți revendica astfel:
  • completând profilul cu detaliile personale;
  • urmând linkul „Revendicați-vă recompensa” din secțiunea de recomandare pe serviciul nostru;
  • trimiterea detaliilor propriului cont bancar;
    1. Trebuie să revendici Bonusul în termen de 30 de zile. Te vom informa despre dreptul tău de a face acest lucru, dacă ai acceptat să primești comunicări prin e-mail și/sau notificări de la noi. Dacă nu revendici Bonusul în acest interval, nu vei mai putea să îl revendici. Te vom informa când se întâmplă acest lucru pe pagina „Invită” din Serviciul nostru.

 

5. Limitarea Răspunderii

    1. TransferGo își rezervă dreptul în orice moment și de la un moment la altul de a modifica sau întrerupe, temporar sau permanent, Programul de Recomandare, cu sau fără notificare prealabilă, din motive care nu sunt sub controlul său (inclusiv, fără limitare, în cazul anticipat, suspectat sau de fraudă reală).
    2. De asemenea, ne putem modifica sau întrerupe Programul de Recomandare cu un preaviz rezonabil pentru tine. Dacă întrerupem Programul de Recomandare, vom:
  • în conformitate cu paragraful 4.2, să onorezi orice Bonus pentru care ai devenit eligibil înainte de ora 23:59, ora UK, în ultima zi a Programului de Recomandare;
  • vă informăm despre orice drept de a revendica un Bonus care v-a fost acumulat până la ora 23:59, ora UK, în ultima zi a Programului de Recomandare, dacă ați acceptat să primiți comunicări prin e-mail și/sau notificări de la noi.
    1. TransferGo nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice pierdere sau daună suferită de dumneavoastră ca urmare a participării la Programul de Recomandare sau acceptării sau utilizării Bonusului dumneavoastră, inclusiv (dar nu limitat la) orice pierdere rezultată din următoarele:
  • orice amânare sau anulare a Programului de Recomandare, sau orice întârziere în a vă informa despre dreptul dvs. de a solicita un Bonus;
  • orice modificare, acces neautorizat, daune, livrare întârziată sau nerealizată a oricăror notificări, acceptări, cereri sau alte documente legate de Programul de Recomandare;
  • orice daune aduse computerului dvs. sau al oricărei alte persoane în legătură cu sau ca rezultat al participării la Programul de Recomandare sau descărcării oricăror materiale în legătură cu Programul de Recomandare;
  • orice act sau neglijență a oricărui furnizor terț.
    1. Nimic din acești Termeni ai Programului nu va exclude răspunderea TransferGo pentru deces, vătămare personală, fraudă sau reprezentare frauduloasă ca urmare a neglijenței sale, sau orice altă problemă pentru care legea nu ne permite să excludem sau să limităm răspunderea noastră.
    2. Toate taxele și alte cheltuieli administrative sunt responsabilitatea persoanei care face recomandarea.

 

6. Detaliile tale personale

    1. Vă rugăm să consultați Politica noastră de Confidențialitate pentru mai multe informații despre modul în care gestionăm informațiile dvs. O copie a Politicii de Confidențialitate poate fi obținută la cerere la: [email protected], sau vizitând: https://www.transfergo.com/privacy-policy.

 

7. Mutarea la Programul de Afiliere

    1. Pe baza comportamentului dvs. de recomandare, am putea considera adecvat să vă transferăm în programul nostru de Afiliere. Dacă se întâmplă acest lucru, vă vom oferi un preaviz adecvat și vă vom prezenta beneficiile revizuite ale cashback-ului.

 

8. General

    1. Dacă orice prevedere a acestor Termeni ai Programului este considerată ilegală sau neexecutabilă, acest lucru nu va afecta continuarea în vigoare și efect a restului prevederilor.
    2. Dacă aveți întrebări despre Programul de Recomandare, vă rugăm să ne trimiteți un email la [email protected] cu ‘Programul Invită un Prieten’ în linia subiectului.
    3. Termenii Programului de Recomandare vor fi guvernați de legea engleză și participanții se supun jurisdicției exclusive a instanțelor engleze.
    4. TransferGo își rezervă dreptul de a refuza plata acestui Bonus la discreția lor.
    5. TransferGo își rezervă dreptul de a modifica sau retrage Bonusul la propria sa discreție.
    6. TransferGo își rezervă dreptul de a încheia Programul de Recomandare în orice moment, fără notificare.
    7. TransferGo își rezervă dreptul de a modifica Termenii Programului în orice moment.

 

9. Oferta curentă

Pentru anumite perioade, vom oferi recompense specifice pentru utilizatorii selectați, pe lângă programul nostru în desfășurare.

Oferta noastră actuală pentru utilizatorii selectați este oferta ‘Primii Trei Prieteni’ și este valabilă până pe 15 iulie la 00:00.


În această perioadă, primii trei prieteni îți aduc câte £/€20, £/€30 și £/€50 fiecare—în total £/€100! Fiecare prieten după aceea îți va aduce €22 sau £20, astfel încât poți continua să câștigi.

Cum funcționează

  • Dacă aveți 0 recomandări, sunteți eligibil pentru gama completă de recompense:

Primul prieten £/€20

Al 2-lea prieten £/€30

Al 3-lea prieten £/€50

  • Dacă ai 1 recomandare anterioară, ești eligibil pentru aceste recompense:

Al 2-lea prieten £/€30

Al 3-lea prieten £/€50

  • Dacă ai 2 recomandări anterioare, ești eligibil pentru aceste recompense:

Al 3-lea prieten £/€50

  • Dacă ai 3 recomandări anterioare sau mai multe, ești eligibil pentru o recompensă de £20/€22 pentru fiecare prieten pe care îl recomanzi după aceea.