Cum gestionăm reclamațiile

Ne pasă de experiența ta

Ne străduim să oferim un serviciu de înaltă calitate și să îndeplinim așteptările clienților noștri. Luăm în serios toate preocupările și reclamațiile și lucrăm cu tine pentru a rezolva orice probleme pe care le sesizezi. Încurajăm feedback-ul de la clienții noștri și apreciem oportunitatea de a corecta lucrurile atunci când s-ar putea să nu fii pe deplin mulțumit.


Procedura noastră de gestionare a reclamațiilor ne permite să investigăm preocupările tale și să colectăm orice informații suplimentare pe care le furnizezi, permițându-ne să rezolvăm problemele rapid și eficient. Respectând un proces structurat de reclamații, îmbunătățim continuu serviciul nostru și asigurăm o comunicare eficientă cu clienții noștri.


Cum să faci o reclamație

Pentru a face o reclamație, ne poți trimite un e-mail la [email protected]. Alternativ, dacă preferi să trimiți reclamația în scris, ne poți contacta la:

– TransferGo Lithuania UAB: Palangos str. 4, Vilnius, Lituania; dacă trimiți bani din zonele UE și EEU; sau

– TransferGo Ltd: 1a Old Street Yard, White Collar Factory, EC1Y 8AF, Londra, Regatul Unit; dacă trimiți bani din Marea Britanie.

În plus, în timp ce vorbești cu un agent de suport pentru clienți la telefon (toate numerele noastre de telefon sunt aici), poți solicita escaladarea reclamației la manager. Pentru a asigura protecția datelor personale, angajații noștri îți vor cere să îți verifici identitatea răspunzând la câteva întrebări.

Când faci o reclamație

Ne ținem de procedura noastră de gestionare a reclamațiilor pentru a ne asigura că abordăm toate problemele și preocupările rapid și eficient.

Când faci o reclamație, te poți aștepta ca:

– Reclamația ta să fie rezolvată într-un mod prompt, eficient și corect.
– Un angajat experimentat și instruit să se ocupe de reclamația ta.
– O confirmare scrisă în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea reclamației tale.
– Toate răspunsurile să fie în scris.
– Reclamația ta să fie investigată în totalitate.
– Să primești rezultatele noastre și decizia finală în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea inițială a reclamației. În unele cazuri, s-ar putea să fie nevoie să extindem acest termen la 35 de zile pentru a asigura o investigație amănunțită. Cu toate acestea, te vom ține la curent și vom face tot posibilul să o gestionăm cât mai curând posibil.
– Detalii despre investigația noastră și concluziile privind problemele pe care le-ai sesizat, inclusiv măsurile și acțiunile luate ca urmare a reclamației tale.
– Actualizări despre progresul nostru dacă nu putem oferi un răspuns satisfăcător în termenul de răspuns stabilit.
– Detalii despre orice autoritate relevantă dacă nu ești mulțumit de decizia noastră finală.


Dacă nu ești mulțumit de rezultat

Iată ce poți face:


Pentru probleme cu TransferGo Lithuania UAB:


Dacă ești un client de afaceri și nu ești mulțumit, poți aduce problema în fața instanței din Lituania.
Dacă ești un client individual și nu ești mulțumit, poți urma regulile stabilite în legea lituaniană.
Pentru a trimite reclamația ta la Banca din Lituania, poți fie:
Trimite o scrisoare la Totorių g. 4, 01121 Vilnius
Trimite un e-mail la [email protected]
Utilizează sistemul Băncii din Lituania la https://www.lb.lt/en/how-can-i-apply-for-dispute-settlement

Pentru reclamații despre TransferGo LTD:


Dacă ești eligibil (consumatori, microîntreprinderi, mici organizații caritabile și mici încredințări), și dacă reclamația nu este rezolvată sau nu ți-am dat o scrisoare de răspuns final, poți contacta Serviciul Ombudsman Financiar în termen de 6 luni.

Iată cum să îi contactezi:
Scrie la Financial Ombudsman Service, Exchange Tower, Londra E14 9SR.
Sună la 0800 023 4 567 sau dacă suni din afara Regatului Unit, formează +44 20 7964 0500
Trimite un e-mail la [email protected]
Vizitează www.financial-ombudsman.org.uk pentru mai multe informații.

Dacă nu te încadrezi în niciuna dintre aceste categorii, vom face tot posibilul să gestionăm reclamația ta cu echitate și obiectivitate.