Sprijinirea clienților aflați în situații vulnerabile
DATA EFECTIVĂ:
27/11/2025
La TransferGo, înțelegem că anumite evenimente de viață sau circumstanțe personale pot influența modul în care oamenii își gestionează banii sau interacționează cu serviciile financiare.
Este posibil să vă confruntați cu vulnerabilitate din cauza unor situații precum:
- • o schimbare majoră în viață (de ex., deces în familie, boală)
- • dificultăți financiare temporare
- • provocări legate de sănătate (inclusiv mintale sau fizice)
- • dificultăți în înțelegerea sau procesarea informațiilor
- • stres emoțional sau greutăți personale
Situația fiecăruia este diferită, iar vulnerabilitatea poate fi temporară, de lungă durată sau se poate schimba în timp.
Angajamentul nostru
Suntem hotărâți să tratăm toți clienții corect și cu înțelegere.
Când aflăm că un client ar putea avea nevoie de sprijin suplimentar, ne propunem să comunicăm clar, să acționăm cu sensibilitate și să ne asigurăm că oferim informații într-un mod ușor de înțeles.
Dacă simți că ai nevoie de sprijin suplimentar
Dacă circumstanțele personale îți afectează modul în care utilizezi serviciile noastre, poți alege să ne împărtășești asta atunci când discuți cu echipa noastră de asistență.
Trebuie să împărtășești doar informațiile cu care te simțiți confortabil, iar tot ceea ce ne spui este confidențial.
Confidențialitatea ta contează
Orice informație pe care ne-o împărtășești este gestionată în siguranță și în conformitate cu cerințele privind protecția datelor. Folosim aceste informații doar pentru a te sprijini atunci când interacționezi cu TransferGo.

